باز هم اپل و سامسونگ

 کمپانی سامسونگ گفته که به دنبال این است تا پای آیفون 5 را نیز به جنگی که در مورد حق ثبت اختراعات بین اپل و سامسونگ در جریان است باز کند.

 

به گزارش techman سامسونگ در روز دوشنبه در دادگاهی در کالیفرنیا مدارکی را ثبت کرده است که ادعا می‌کند گوشی جدید اپل یعنی آیفون 5، حداقل 8 حق ثبت اختراع سامسونگ را نقض کرده است.

 

این دو شرکت یعنی اپل و سامسونگ به شدت بر روی مبارزه برای برتری در بازارهای جهانی متمرکز شده‌اند که این منجر به پیگیری‌های قانونی دو شرکت در دادگاه‌های سراسر جهان شده است.

همچنین شرکت سامسونگ در بیانه‌ای در روز سه شنبه گفته که ما همیشه ترجیح داده‌ایم تا با محصولات نوآورانه خود به جای دادگاه، در بازار با رقیبان خود به رقابت بپردازیم، با این حال اپل همچنان مشغول اقدامات تهاجمی قانونی است که این امر باعث محدود شدن رقابت در بازار می‌شود.

 

به علاوه در این بیانه آمده است که سامسونگ چاره‌ای جز این نداشته که برای حفاظت از نوآوری‌ها و حقوق مالیکت معنوی خود اقدامات لازم را انجام دهد.

 

به نظر می‌رسد که جنگ این دو شرکت بزرگ گوشی‌ساز پایان ندارد،مشخص نیست که این‌بار کدامیک بر دیگری فائق خواهد آمد،شما چه فکر می‌کنید؟نظر بدین تا مطالب رو بیشتر کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط ali

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 20695
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1